wozek-do-sprzatania-jednowiadrowy-chromowany-wyposazony-w-wiadro-o-pojemnosci-20-litrow

Z czego składa się wózek serwisowy do sprzątania?

Wózki serwisowe są niezwykle praktyczne, co ma przełożenie w ich popularności. Są one z powodzeniem wykorzystywane w wielu miejscach. Przydają się w sklepach, szkołach, restauracjach, fabrykach, hotelach, pensjonatach… Wszędzie tam, gdzie są duże powierzchnie do czyszczenia, sprawdzą się właśnie takie poręczne wózki do mycia podłóg. Z czego się składają? Z jakich elementów są złożone? Co można na nich znaleźć?

Stelaż z kołami

Każdy taki serwisowy wózek do sprzątania z mopem musi mieć stelaż z kółkami. To właśnie on jest podstawą konstrukcji całego wózka. Stelaż zwykle wykonany jest z metalu. Świetnie sprawdza się do jego produkcji lekkie aluminium. Zdecydowanie za to odradzane są stelaże z tworzywa. W rzeczywistości jest ono zbyt słabe, by utrzymać ciężkie wiadra z wodą i stanowić wystarczająco stabilną konstrukcję dla wózka. Trzeba pamiętać, że musi on być stabilny także podczas jazdy, więc oznacza to, że jego konstrukcja musi być dość ciężka i dobrze wyważona na kółkach. Ich rozmiar ma tutaj duże znaczenie. Najwygodniejsze są modele wózków do mycia podłóg o dużych kółkach, które łatwo mogą przejechać nawet po listwach maskujących progi.

Wiadro z wyciskarką do mopów

Serwisowy wózek do sprzątania z mopem musi mieć przynajmniej jedno wiadro wykonane z twardego tworzywa. Zwykle jest ono połączone z wyciskarką, która umożliwia skuteczne usunięcie nadmiaru wody z końcówki mopa. Co ciekawe nawet jeśli w zestawie znajduje się więcej niż jedno wiadro, to liczba wyciskarek nie zwiększa się. Zawsze jest ona jedna, bo po prostu nie ma potrzeby korzystania z ich większej ilości. Warto też zwrócić uwagę, że jeśli na wózku znajduje się kilka wiader, to zwykle każde z nich ma inny kolor. Dzięki temu można uniknąć pomyłki, jaką byłoby korzystanie z niewłaściwego wiadra poprzez np. moczenie czystego mopa w brudnej wodzie.